Recompensăm încrederea cu cărți de vizită

Recompensăm recomandările cu cărți de vizită

Considerați că împărtășim aceleași valori?

Suntem un partener corect, care își dorește să realizeze servicii de calitate la prețuri cât mai apropiate de condițiile din România. Vă oferim soluții de promovare de la cele mai complexe, care necesită investiții considerabile de timp și resurse, până la marketingul de gherilă.

 

Nu vă puteți hotărî să ne recomandați?

Motivul acestei reticențe poate fi temerea că viziunea partenerilor dumneavoastră nu se va suprapune cu viziunea echipei InoMind.

Pentru ca dumneavoastră să fiți 100% încrezător le oferim partenerilor cărora ne-ați recomandat garanție 100%.

 

Ce înseamnă acest tip de garanție? 

Este în regulă să îți dorești altceva! Înțelegem că sunt situații în care în ciuda efortului depus, partenerul are o altă viziune. Ne dorim să păstrăm o relație plăcută chiar dacă nu am avut aceeași viziune asupra proiectului, așa că înapoiem în integralitate onorariul primit. Această garanție este oferită numai persoanelor pe care le cunoaștem prin recomandare.

recompensăm încrederea cu cărți de vizită cu design personalizat

Premiem recomandările

Recompensăm încrederea de care ne bucurăm din partea dumneavoastră cu un cadou util cu care să vă impresionați colaboratorii și clienții.

Cu toții știm că o carte de vizită realizată astfel încât să vă reprezinte, este un detaliu care demonstrează preocuparea asupra întregii activități. De asemenea, aceasta lucrează pentru dumneavoastră prin aducerea de numeroase contacte noi.

Din aceste motive am decis să vă oferim un pachet de 100 de cărți de vizită, cu un design unic, adaptat provocărilor dumneavoastră. Partenerii noștri care se ocupă de tipografie, vor acorda atenție detaliilor care conteză, imprimarea cărților de vizită fiind parte a recompensei.

Pentru realizarea cărților de vizită avem nevoie de un minim de informații ce vor fi parte a conținutului, precum și de sugestiile sau de ideile esențiale pentru designul dorit.

Lucrăm organizat pentru a evita omiterea unor detalii dorite, astfel că venim in ajutorul dumneavoastră cu un set minim de intrebări, prin formularul oaspeti.inomind.ro/carte-de-vizita.

Safety Seller

Safety Seller

Stii care este singura specializare de care are nevoie orice afacere? Chiar si afacerea ta va avea nevoie de ea 🙂

Nimic nu se intampla pana cand cineva nu vinde ceva

In internshipul de doua luni la VindemVanzari, vei invata garantat tot ce ai nevoie pentru a incheia vanzari cu integritate.

 

Locul unde se intalnesc specializarile.

Incheierea vanzarii este locul unde se intalnesc psihologia aplicata, cunostintele tehnice, tehnicile de vanzari si sistematizarea afacerii

  De aceea numai vanzatorul si patronul sunt singurii carora le revine un procent din incasarile lunare ale companiei.

  Vino sa inveti o meserie pe care facultatea nu ti-o poate preda inca.

CINE SUNTEM?

VindemVanzari este agentia de web design care transforma orice obiectiv, dorinta sau viziune intr-o imagine online de top, care sa ii aduca clientului vizibilitatea si notoritatea la care aspira.

Ne dorim sa investim in pregatirea angajatilor si sa construim relatii pe termen lung, asadar suntem in cautarea unui Intern care vrea sa se dezvolte in domeniul Safety Seller (vanzator cu integritate). In echipa VindemVanzari punem accentul pe inovatie, comunicare, implicare si dezvoltare continua prin invatare. Programul de Internship dureaza doua luni, timp in care ne poti convinge ca tu esti persoana de care avem nevoie pentru a ne completa echipa.

ESTI POTRIVIT PENTRU NOI DACA:

  • esti dispus sa lucrezi 5- 6 ore/zi
  • esti o persoana creativa, entuziasta si organizata
  • ai o atitudine cooperanta si lucrezi bine in echipa
  • ai excelente abilitati de comunicare
  • ai o usurinta in a dezvolta relatii interpersonale
  • ai capacitatea de a-ti adapta stilul de exprimare in functie de client
  • iti doresti sa iti imbunatatesti abilitatile de vanzare, negociere si persuasiune
  • esti o persoana orientata spre atingerea rezultatelor dorite
  • ai o buna capacitate de invatare si de adaptare la schimbari
  • ai studii superioare finalizate sau in curs de finalizare

CONSTITUIE AVANTAJ PENTRU NOI:

  • cunostinte de limba engleza 
  • experienta minima in web design (job, internship, voluntariat)
  • cunostintele de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO)

Aceste cerinte nu sunt obligatorii, dar este obligatoriu sa fii deschis sa le inveti!

CE VEI FACE DACA VEI INTRA IN ECHIPA NOASTRA:

  • vei putea participa la 5 cursuri interne pentru formarea abilitatilor si atitudinii necesare in fiecare negociere
  • vei fi proactiv in identificarea nevoilor clientilor si in clarificarea nelamuririlor acestora
  • vei merge la intalniri pentru a le oferi consultanta in vederea alegerii serviciului solicitat si a celei mai avantajoase modalitati de achizitie
  • vei urmari semnarea contractelor, derularea ulterioara a acestora si situatia platilor facturilor
  • vei participa la evenimente de business, marketing si vanzari
  • vei prospecta piata pentru a identifica noi clienti
  • vei edita si transmite oferte personalizate
  • vei administra si dezvolta portofoliul de clienti al agentiei noastre
  • vei aborda clientii in baza strategiei stabilite impreuna cu echipa VindemVanzari
  • vei raspunde prompt la cererile de oferta venite din partea potentialilor clienti
  • vei promova serviciile in conformitate cu standardele si politicile agentiei noastre
  • vei colabora cu celelalte departamente in vederea desfasurarii activitatii
  • vei fi sustinut in activitate prin suport continuu din partea intregii echipe, astfel incat sa avansezi in plan personal si profesional

PE PARCURSUL ACESTUI PROGRAM:

  • vei beneficia de cursuri de marketing, vanzari si negociere pentru dezvoltarea ta profesionala
  • vei avea acces la un autoturism pentru a fi mereu aproape de clienti
  • vei avea acces la biblioteca VindemVanzari, cu multe carti pe care sa le citesti in timpul orelor de lucru
  • iti vei imbunatati cunostintele teoretice si practice
  • vei primi laptop si telefon pentru desfasurarea activitatii
  • vei primi bonusuri de performanta daca iti indeplinesti sarcinile in mod profesionist
  • vei primi o masa gratuita/ zi din partea agentiei
  • vei avea un program flexibil
  • vei lucra intr-un mediu placut, cu oameni tineri si pasionati
  • te vei distra. La noi distractia nu este optionala, este obligatorie!
  • te vei putea face remarcat/a in aceste doua luni pentru a ramane alaturi de noi

Internshipul nu este platit, insa vei ramane cu siguranta in echipa noastra daca vei dovedi ca esti dispus(a) sa inveti si sa te dezvolti personal si profesional.

Doar candidatii selectati vor fi contactati!

Asteptam CV-ul tau pana pe 15 09 2016 pe adresa de e-mail cariere@vindemvanzari.ro
impreuna cu proiectele tale de referinta, daca ai.

Nu uita sa specifici in titlul e-mail-ului pozitia pentru care ai aplicat.

paid vs free

Theme de WordPress gratuite, achizitionate sau crackuite?

Theme de WordPress gratuite, achizitionate sau crackuite?

 

Ce este o thema ?

Thema cuprinde regulile de design general ale unui site. Aceste reguli de design trebuie sa fie compatibile cu platforma de administrare (in cazul nostru WordPress, dar exista theme si pentru platforme precum Prestashop, Magento, Joomla, Drupal s.a.)

 

Am putea scrie aceste reguli de design deschizand un fisier Text gol, dar timpul investit intr-un astfel de proiect nu va fi rentabil pentru un site de prezentare.

Thema este practic un draft ce poate fi modificat dupa cerintele fiecaruia, asa cum notarii au un draft pentru contractul de vanzare-cumparare si il modifica pentru fiecare client in parte.

Fiecare din cele 3 categorii isi are rolul si rostul ei, dar fiecare poate fi o alegere neproductiva.

 

Cazul 1. Doresti un site de prezentare si te multumesti daca aceasta este prezent 24/7 in mediul online. Pentru tine nu este relevant traficul sau conversia.

Ai un continut minim – abia daca ai reusit sa strangi cateva poze de calitate pentru slider si textul de prezentare este un proiect la inceput de drum.

Inca nu ti-ai format o viziune asupra elementelor necesare si nu esti rigid in abordarea designului.

Atunci solutia recomandata este o Thema gratuita – provenita dintr-un loc sigur precum wordpress.org.

Aceasta te va ajuta sa intelegi mai bine necesitatile tale si rigorile mediului online. Pasul urmator poate fi o thema atent selectionata dintr-un catalog middle cost.

ex. thema wordpress

 

Cazul 2. Te pricepi la butoneala pe calculator si doresti sa iti faci un site genial, dar nu vrei sa investesti bani. Pentru acest caz ai putea cauta o thema oriunde, fiind siteul tau nu va conta cat de multe ore investesti pentru a devirusa acea thema, oricum iti face placere sa butonezi.

Siteurile de torrent sunt pline de recomandari pentru tine, asteapta-te la provocari ascunse in script, dar in final sigur vei obtine ceea ce ti-ai dorit, acel efect de wow printre prieteni.

 

Cazul 3. Iti doresti o afacere online – un site de prezentare care sa faca o impresie excelenta si sa converteasca traficul online in clienti fideli.

Pentru aceasta spatiul nu trebuie irosit, fiecare pixel este atent gestionat de catre un arhitect si carligele pentru clienti sunt pretutindeni. In primul rand iti doresti sa ii ajuti pe potentialii tai clienti, deci ne dorim un site util nu doar cu un aspect dragut.

Ai avea probleme serioase daca baza de date cu contactele personale ale clientilor tai ar fi “sparta”, publicata pe internet, folosind un cal troian din interior si nu iti doresti sa raspunzi in scris inspectorilor ANPC pentru aceste fapte.

Investesti multi bani in publicitate platita si nu doresti sa fii depunctat de catre motoarele de cautare pentru practici neagreate, pe care nu le-ai instituit tu si nici nu le cunosti existenta.

Atunci solutia este o thema achizitionata dintr-un loc sigur precum MonsterTemplate sau ThemeForest.

ex. thema cumparata

! Atentie  – pretul afisat nu este cel real – acesta creste in 2 etape

  1. Adaugarea TVA-ului camila
  2. Adaugarea comisionului de administrare
    pret thema wordpress

Avantajele unei theme platite:

1. Fiecare thema influenteaza timpul de incarcare al siteului si daca thema se descurca bine atunci cand este proaspat instalata, trebuie sa evaluam performanta acesteia dupa ce toate pluginurile sunt gata sa imbunatateasca experienta oaspetelui.

timp de incarcare

2.  Claritatea cu care este scris codul ne poate ajuta sa avansam in topul motoarelor de cautare, greselile din cod vor fi penalizate de Google.
greseli thema

3. Administrarea continutului se va face printr-o interfata mult mai prietenoasa, astfel platforma va avea control asupra mai multor elemente printr-o interfata what you see is what you get. Astfel vei putea reduce costurile de administrare a siteului, secretara ta ce stie sa scrie in Word va putea pune continut nou pe site.

panou administrare

paste fericit

Paște fericit!

Bucuria vine din lucruri mărunte.
Liniștea vine din suflet.
Lumina vine din inima fiecăruia.
Paște Fericit!
Echipa INoMind

Care sunt diferentele dintre un magazin online si un site de prezentare care vinde ?

Care sunt diferentele dintre un magazin online si un site de prezentare

Toti stim ce reprezinta un magazin online – locul de unde clientii nostri pot cumpara oricand produsul dorit fara ca antreprenorii sa fie deranjati. Este unealta de marketing care vinde, factureaza, actualizeaza stocul si trimite comanda catre livrare in timp ce proprietarul afacerii savureaza somnul de pranz pe o plaja insorita, departe de stresul civilizatiei.

 

Este unealta perfecta, o putem defini ca o bijuterie a tehnologiei, atunci siteul de prezentare este o caruta invechita care mai mult ne incurca decat ne ajuta ?

    DA – un site de prezenare facut fara un scop anume cu 5 pagini, fara continut relevant pentru clienti si cu un design “popular” – mai mult incurca decat ajuta

 

In momentul in care ne hotaram sa INVESTIM intr-un site de prezentare care isi propune sa convinga prospectii sa comande produsul sau serviciul prezentat(cu alte cuvinte intr-o afacere online), atunci situatia se complica, dar cheltuiala cu siteul devine o investitie pe termen lung.

 

UNDE SE PRETEAZA

Magazinul online functioneaza foarte bine pentru afacerile care au cladit un brand de renume in piata, clientii au incredere in aceste produse si  pentru ca le pretuiesc mai mult decat banii lor din buzunar LE CAUTA  din propria initiativa pe internet.

Siteul de prezentare este recomandat pentru afacerile de tip start-up si produselor/serviciilor noi intrate in piata, are rolul de a  explica beneficiile unui produs/serviciu, de a-l credibiliza si de a castiga atentia si increderea oaspetelui. Siteul de prezentare contribuie la cladirea brandului.

 

OBIECTIVUL

Magazinul online – are misiunea grea de a sistematiza fiecare pas al afacerii – fiecare pas al comezii – precum un ceas elvetian trebuie. sa vegheze ca livrarea sa se intample exact in ziua prezisa de sistem prin mailul trimis in mod automat in maxim 3 minute de la plasarea comenzii.

Siteul de prezentare – are ca unic scop sa existe, sa supravietuiasca pentru a oferi clientului descrierea companiei, cateva poze si numarul de telefon, la orice ora din zi si din noapte.

Siteul de prezentare care vinde – isi propune sa aduca prospectul in magazin, conviins fiind ca drumul pana la magazin + pretul produsului valoreaza mai mult decat banii din buzunarul lui. Pare o misiune imposibila, in comparatia cu misiunea magazinului online, care trebuie doar sa il convinga sa cumpere in cel mai lejer mod, comanda fiind livrata la usa clientului.

 

PROVOCARI

Magazinul online

1. Timpul de incarcare – in momentul in care avem o platforma cu atat de mule utilitare  aceasta trebuie sa incarce foarte multe resurse, consumand secunde importante.  Va recomandam ca timpul de incarcare sa nu depaseasca 5.5 secunde.

2. Hostingul – resursele consumate sunt mult mai mari si serverul (serverele) trebuie sa asigure un itinerariu cursiv, acest lucru se refera direct in pretul lunar si daca la siteul de prezentare costul este intre 1 si 10 euro, la magazinul online costul este intre 15 si 5000 euro

3. User frendly – produsele trebuie aranjate cat mai intuitiv, platforma ajungand chiar sa inteleaga dorintele prospectului pentru a-i putea recomanda produsele potrivite. Pasi unei comenzi trebuie redusi pentru ca oaspetele sa nu se simta agasat de intrebari inutile si repetitive.

Siteul de prezentare care vinde

1. O experienta unica – care sa atraga atentia prospectului pentru primele 3 secunde – design-ul aici este primordial, relaxant, dar incitant.

2. Plasarea carilegelor – altfel spus a mijloacelor de credibilizare.  Din acest motiv este foarte important sa stabilim obiectivul siteului –  sa spunem ca ne dorim un site care sa revanda clientilor potentiale carlige ar fi – campul de newsletter, oferta zilei, vouchere de fidelitate, daca se doreste ca prin site sa fie adusi clienti noi (sa spunem straini veniti sa viziteze Romania) carligele ar putea fi – traducerea siteului in limba engleza, recomandarea unor puncte turistice invecinate, oferirea unor suveniruri pentru comanda minima. 

3. Interactionare facila – totul treuie sa fie intuitiv si la indemana clientului, toate utilitatiile siteului fiind optimizate dupa studierea preferintelor oaspetilor.

 

    Dar un strat-up nu poate avea un magazin online ? – Sigur ca exista exceptii, dar trebuie sa fie un business extrem de bine planuit, eventual o franciza.

 

   Magazinele online nu sunt prietenoase ? – Sigur ca ne dorim acest lucru, dar pentru a customiza un magazin online pe placul clientului volumul de munca al designerului web este mult mai mare decat in cazul unui site de prezentare, acest fapt reflectandu-se in pret.

 

    Pot avea un site de prezentre care sa fie si magazin online ? – NU va recomandam – ar fi o strutocamila sucmpa sau altfel spus un SUV – care nu este nici masina de teren nici sport, dar este mai scump decat amandoua la un loc, totusi daca iti doresti orice are un pret.